Dashain leave your worries behind


Met dashain worden schommels gebouwd waar je op kunt schommelen. Het is bedoeld om je zorgen achter je te laten. Ik heb geschommeld en voelde me weer een kind. Het voelde licht en vrij. 



Verder niet te veel nadenken want dit is de top constructie. Niet geheel arboproof volgens mijn ega 😁.


Hoewel ik thuis mis, heb ik hier een geweldige tijd. Het is fantastisch om te merken wat de kinderen oppakken tijdens de Debatworkshops. Maar gegeven de harde omstandigheden waarin kinderen verkeren is het ook geweldig om ze een leuk kamp te kunnen bieden. Ze krijgen een goede warme maaltijd tussen de middag (voor sommigen de enige maaltijd) en mogen eten zo veel ze willen. We hebben fondsen om ze af en toe op een ijsje te kunnen trakteren.  Dus Dank aan allen die hebben gegeven !! Doneren kan nog steeds. Kijk onder doneren op deze blog. Ik kan je verzekeren er gaat geen cent verloren en het is het zo waard.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een kampdag in Surkhet

Reis naar Surkhet en eerste kampdag