giften en pakken

Op de doneerpagina stromen de donaties binnen. Geweldig! Ik vond het best spannend om deze pagina te openen, maar het is gaaf om te merken dat vrienden en bekenden meeleven en geven.
Het maakt me dankbaar en enthousiast dat hoewel ik zelf ga het toch een 'samenproject' is. En daarnaast is sowieso super dat mensen meeleven en geïnteresseerd zijn.

Deze week kreeg ik luizenkammen mee en een lieve kaart. In Nepal en in het huis van Blinknow vechten ze constant tegen luizen. Maar ook tegen schurft (niet op googlen 😝) en bedbugs. Getver, als je dat te veel leest dan moet je je doel wel even goed voor ogen houden, want anders....





Verder ben ik druk aan het pakken. Ik kreeg van mijn ouders een mooie grote tas. De vrouw die hem verkocht deed er een kaartje bij met 10€ "voor het weeshuis". Kijk dat is wel heel lief. Vandaag over 2 weken zit ik al in het vliegtuig.  Dus maar weer aan de slag met de laatste dingen.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Een kampdag in Surkhet

Reis naar Surkhet en eerste kampdag

Dashain leave your worries behind