Laatste loodjes

het pakken is bijna klaar. Bijna 30 kg gaat er mee.

De laatste dagen kreeg ik veel voetbalschoenen sommigen spiksplinternieuw.






Ik kreeg luizenkammen mee. Veel springtouwen, echte wedstrijdexemplaren (wist niet eens dat dat bestond.) Kaarten en giften. Onderstaande kaart kreeg ik van een lief echtpaar uit de kerk. Mooie tekst!





Ook op de doneerpagina is veel gestort. Super leuk.

De verjaardag van Victor vierden we ook maar vast (ipv 5 oktober ) bijgaand filmpje laat zien wat het meest hilarische cadeau was.





Wat het spannend maakt is dat ik de kinderen ruim twee weken ga missen (en Cornelis natuurlijk, maar die redt zich wel). Om het aftellen leuk te maken heb ik de adventkalender gevuld met briefjes, snoepjes en cadeautjes. Een doosje voor elke dag dat ik weg ben.


Morgenochtend brengen twee lieve vriendinnen uit het dorp me naar Schiphol.
Het avontuur gaat beginnen!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een kampdag in Surkhet

Reis naar Surkhet en eerste kampdag

Dashain leave your worries behind