Reis en Kathmandu

Wat een lange reis was dit. Woensdagochtend werd ik opgehaald door Kirsten die me naar Schiphol bracht.

Na veel controles stegen we rond 11:25 op. We vlogen vrijwel helemaal over land en ik zat aan het raam. Over Turkije, Irak, Iran, heel mooi om te zien. Grote delen onbewoond. Om 23:00 lokale tijd landden we in Mumbai. Na weer veel controles ( en veeeel chaos) kon ik een paar uur slapen in een hotel in de terminal en om 8:00 uur vertrokken we naar Kathmandu. Om 11:30 kwam ik aan.
Het vliegveld ziet er daar pittoresk (lees klein en verouderd) uit.





En toen door het verkeer met een taxi.






Tukje en eten. Het is zo gaaf om met verschillende nationaliteiten een groep te vormen. Tijdens het avondeten zat ik met een Engelse, Chinese en een Australische (die in Nederland woont) aan tafel. In de ochtend kwamen daar een Duitse en een Nederlander bij.





Na een  zeer goede nachtrust Kathmandu verkennen.

Electriciteit is een dingetje hier. 


Die rode stip om mijn hoofd is een verhaal voor later.


Het verhaal over de rit met riskja is ook voor later. Maar geloof mij we hebben een paar keer heel hard gegild. 





Een bezoek aan de apentempel.



Reacties

  1. Je weet de spanning goed op te bouwen met al die 'verhalen voor later'! ;) Goed om te lezen dat je veilig in Kathmandu bent aangekomen en dat het goed klikt met de rest van de groep! Have fun and take care!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Dieuwke, fijn dat je goed bent aangekomen. Ik wens je een hele goede tijd en veel succes met de workshops, echt heel gaaf dat je dit voor de kinderen gaat doen!. Door je foto's gaan allerlei 'luikjes' in mijn hoofd open, heerlijk ik geniet op die manier weer met terugwerkende kracht ;)

    alle goeds, groeten Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een kampdag in Surkhet

Reis naar Surkhet en eerste kampdag

Dashain leave your worries behind